Opsætning af integration i Simplero
1:17
Når du har modtaget et link til integrationen skal du ind og sætte den egentlige integration op.
Det gøres som beskrevet herunder
- Login i Simplero
- Gå til alle dine produkter og gør følgende for ALLE de produkter du vil have skal være del af integrationen
- Gå til Content og scroll ned til Triggers og tryk Add trigger (Der skal tilføjes 2 triggers)
- Vælg "Purchase: Activated/Renewed" i [1], "Post to webhook URL" i [2] og indsæt det modtagne link i [3]
- Tryk Save changes
- Gå til punkt 3 igen og gør dette igen, hvor du vælger Purchase: Installment Paid i "When this happens" [1]
Så er din integration klar og du kan fokusere endnu mere på din forretning.
1 kommentar
kan det ikke sættes op system wide? (frem for på hvert produkt?) Jeg kan ikke lige tænke en usage case hvor jeg ikke ønsker beløbet bogført i mit regnskabsprogram...
Skriv en kommentar
Log ind eller tilmeld dig som bruger for at skrive en kommentar