Igangværende Lektion
Kursus indhold

Opsætning af integration i Simplero

Når du har modtaget et link til integrationen skal du ind og sætte den egentlige integration op.
Det gøres som beskrevet herunder

  1. Login i Simplero
  2. Gå til alle dine produkter og gør følgende for ALLE de produkter du vil have skal være del af integrationen
  3. Gå til Content og scroll ned til Triggers og tryk Add trigger (Der skal tilføjes 2 triggers)
  4. Vælg "Purchase: Activated/Renewed" i [1], "Post to webhook URL" i [2] og indsæt det modtagne link i [3]
     
  5. Tryk Save changes
  6. Gå til punkt 3 igen og gør dette igen, hvor du vælger Purchase: Installment Paid i "When this happens" [1]

Så er din integration klar og du kan fokusere endnu mere på din forretning.

1 kommentar

kan det ikke sættes op system wide? (frem for på hvert produkt?) Jeg kan ikke lige tænke en usage case hvor jeg ikke ønsker beløbet bogført i mit regnskabsprogram...

Læs mere
Læs mindre